Ambalaj tasarımının önemi ürünün kalitesi hakkında fikir sahibi olmaya yarar. İlgi duyulan bir ambalaja sahip ürünler daha çok tercih edilmektedir. Bu...
Kurumsal kimlik markanın şirket içinde ve dışında gösterdiği davranışlardır. Müşterilerin ilk baktıklarında marka hakkındaki izlenimi netleştirmelerin...
Sosyal medya ajansları işletmelerin sosyal medya mecraları üzerinden tanıtılarak büyümesini amaçlayan kurumlardır. İşletmelerin ya da markaların hizme...
Sosyal medya araçları kitlelerin birbirleri ile etkileşime geçtikleri ve ilgi alanlarını takip edebildikleri platformlardır. Yazılı veya görsel paylaş...
Google Adwords reklamları işletmeler için dünyanın en çok kullanılan arama motorunun sunmuş olduğu reklamcılık tipidir. Kelime sorguları baz alınarak ...
Dijital reklam ajansı sosyal medya ve mevcut dijital platformları kullanarak müşterileri adına reklam faaliyetlerini gerçekleştiren ajanslardır. Minim...
Doğru hashtag kullanımı sosyal medyada daha fazla kişiyle etkileşime girmeyi sağlayan, etkili bir kitleye ulaşım stratejisidir. Doğru ve etkili hashta...
Marka çağrışımı ürün veya hizmetlere ilişkin tüketicilerin zihinlerinde oluşan seçeneklerin bütününü tanımlar. İngilizce “brand assocition” tabiri ile...